Lucialopp



- 0ld

Nu är jag tillbaka efter 6km's loppet. Vet inte vad jag fick för tid dock. Det hela började bra men dumma jag hade glömt medecin. Har ni någonsin varit riktigt svaga? Själv har jag inte ätit och sovit på ett bra tag nu och det märktes tydligt när jag kom fram. Ni förstår kanske om jag inte ens kunde klämma fram ketchup ur ketchup-flaskan. Så ni som trott att jag varit deprimerad på sistone, så är det inte så. Men köket är någorlunda klart och det är lov näst nästa vecka (soooova). Vi såg på lucia idag också, de var allt duktiga. Särskilt Josse & Stefan (; Det blir inget ekebo för mig heller. Krångel med bilar och jag hade nog somnat i kön.
- Nu tänker jag ta en dusch sen somnar jag antagligen. Uppdaterar mig mer idag iaf!

Kommentarer
Postat av: stefan o josse

sv: dem bilderna var inte redigerade, de var tagna med josses kamera som äger:)

annars använder jag fotoshop (typ den äldsta som finns)

söta bilder föresten:D /josse o stefan:D!!!!!!!!

2009-12-11 @ 14:41:22
URL: http://akastefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0