Let me think about it


Shitty cambilder, har problem med inställningarna haha 
Skjorta från Monki <3

Dem är dock tagna för några dagar sedan. Vad har jag gjort på sistone? ah jag vet själv inte kommer inte ihåg när jag skrev sist. Men det har varit mycket helsingborg väla hit och dit och har framförallt varit med Keerati 24/7! Men har inte köpt något, 500 spänn..? Undrar vart de har tagit vägen srsly haha. Sen så har man ätit väldigt tjockt. De flesta som umgås med mig vet att jag har problem med mat, men nu har det hänt något förvånansvärt. Jag har käkat snabbmat, godis och chips annat skit tre dagar i rad. Ikväll ska man fira nyår också, vilket betyder att man ska stoppa i sig ännu mera skit. Ska dock börja röra mig på friskis eller något för jag har ju slutat på basket. Älskar att sporta men det är försent att börja spela både innebandy och fotboll just nu, synd. Har gjort en partyspellista; PAAAARTYY  - Checka den vettja. Statistiken sjunker också, men konstigt. Får skärpa mig har uppdaterat mig mindre än steffi! Nä men nu ska jag lägga mig så att jag orkar vara uppe i natt. Första gången på länge jag sover i min säng också, ensam haha. Kommer nog sms;a till 05.00 som vanligt. Men man sms;ar ju med de bästa. Jaja puss!

Kommentarer
Postat av: stephanie

hahahahaaa jaaa uppdaterar man mindre än jag så är man fan illa ute

2009-12-31 @ 13:43:01
URL: http://akastefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0