Julavslutning 2009

Efter topspin gick jag, Alma och Jakob hem i kylan. När vi hade skiljts åt med Jakob satte vi på Amazing horse på mobilen och dansade hela vägen hem till Alma. Inte nog med att vi var hur flummiga som helst med dansen, vi var sjukt höga och kunde inte lägga oss i tid. Leka i cam och kränga kaka mitt i natten kändes verkligen nyttigt. På morgonen var vi ju såklart urtrötta och Erika fick vänta ett tag innan vi kom. I skolan var det julavslutning, sjukt efterlängtat. Mina betyg är helt okej, har inte sänkt mig i något ämne iaf! Till våren ska jag sönderplugga. Just nu hör man smashing pumpkins i mina högtalare hm gammal bra musik. Aja, här kommer några bilder innan jag går och vilar ögonen lite


Alma knasboll <3












Marlene är söt!   - Och jag tänker inte ta bort den :)

Kommentarer
Postat av: josefin o malle

vad fina bilder från avslutningen:)!

speciellt den på malle/ josse:)

puss på dig!!!

vi ses

2009-12-18 @ 15:20:22
Postat av: stephanie

hahhha finfina bilder :D

2009-12-18 @ 16:06:59
URL: http://akastefan.blogg.se/
Postat av: marlene

Det var en skit ful bild så jag ber dig snällt om att ta bort den!!!!

SNälla TA BORT DEN!!!

puss =))

2009-12-18 @ 16:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0