Ekebo

Nu dissar jag ekebo. Förstår själv inte vad jag gör där längre, antagligen drar jag dit för att jag blir så lättpåverkad av mina vänner. När man tänker efter är det rätt skabbigt, hellre gymnasiedisco på bhf då. Ekebo är ett högstadiedisco, som mestadels består av mindreåriga. Eftersom jag går i nian är man äldst där och inte finns det många i ens egen ålder eller äldre där. Sen en annan grej.. Ekebo går mest ut på att man ska strula med folk och det är också jävligt skabbigt när man tänker efter. Tänk att gå runt och strula med främlingar som kanske har munsår eller är sjuka, man vet ju inte vilka de är liksom? Nej ingen mer ekebo för mig. Jag har hellre en pojkvän eller vistas @ hemmafester tills jag blir 16+

Kommentarer
Postat av: stephanie

SKABBEBO!

2009-12-16 @ 23:50:42
URL: http://akastefan.blogg.se/
Postat av: jakob wibom

jäävligt sant :)

2009-12-17 @ 14:26:48
URL: http://myspace.com/somrigostsas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0