Dåligt med uppdateringar just nu

Ja förlåt om jag uppdaterar sämst nu men det är ju jul och allt? Många passar på att vila ut och inte göra ett piss om dagarna. Nej, sån är dock inte jag. Själv hittar jag på något varje dag och uppdaterar därför väldigt dåligt, blir sådär ett inlägg om dagen. Idag har jag segat rätt mycket är trött sen igår men nu mot kvällen så var jag ute med Johan och Christian. Donken två gånger och för en gångs skull så hade de god pommes! Inte lika god som Lindéns såklart men krispiga var dem. Imorgon ska man åka in till hbg och shoppa med Keerati, kommer bli riktigt mysigt. Måste dock upp tidigt och det gillas inte, man har ju sovit till ett varje dag. Just nu sitter jag och drogar musik och sms;ar med sötnos. Ingen har nog fått mig att rodna så mycket i mitt liv! Hm jaja jag lägger upp lite musik i detta inlägget.


Julian Casablancas - I wish it was christmas today (Varje år hittar jullåtar med toppartister, kommer ni ihåg mitt inlägg om min tredje gud? Hehe)


Cindy Lauper & The Hives - A Christmas Duel

Och en skön låt med black eyed peas, 


Julklappar, ja jag fick pengar, kläder och accessoarer från bla favorit affären Monki och en webcam med mic. Det räcker väl för idag, blir ett inlägg imorgon också. Pussen ;*

Kommentarer
Postat av: stephanie

sötnos = "finsk" ?

2009-12-25 @ 23:47:59
URL: http://akastefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0