Att vänta huh

Hatar att vänta! Egentligen har jag ett urstökigt rum som ska städas har nog inte rört något här i en månad. Det jag väntar på är en bild men får antagligen vänta till ikväll. Väntar också på att mamma ska komma hem så jag kan få pengar, måste tanka mobilen eftersom gratis smsen gick ut imorse och julklappar herregud. Måste köpa klapps till min familj och Alma för att jag vet att jag får från dem, om någon annan köpt till mig får den personen säga till så att jag vet att jag måste köpa till henne/honom också. Vad kan man köpa till sin familj då? Har funderat över en grej till mamma, men de andra? Ah får väl se om Ängelholm - City har något bra att erbjuda.

Kommentarer
Postat av: Transan/Jonas

/Svar/ åh tack så mycket <:

2009-12-22 @ 20:32:03
URL: http://transan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0