And so this is christmas

Nu har jag sovit några timmar. Provet gick bra och nu hoppas man att man har samma tur på julkonserten. Min hand är trasig tack vare RASMUS aka sten! Tur att jag kan röra den iaf. I natt kommer jag sova som en unge, jag har ingenting stort på G förutom att göra om en del på tyska provet och så är jag så utmattad redan nu efter vattenpolo(jag och malle höll en idrottslektion hihi) shit min kondition är verkligen sämst nu. På fredag ska man springa 6km oh yay urkul. Nä men nu ska jag fixa mig och kolla igenom mina stämmor

Ciao


Kommentarer
Postat av: stephanie

Sv: That's for me and only me XP nej skoja det var jättelätt :D får fixa nån gång

2009-12-09 @ 23:04:29
URL: http://akastefan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0